L’OMET organitza la 3a edició de la jornada lúdica i esportiva

efemerides-pav3.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/03/10 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura

L’Oficina Municipal d’Esports per a Tothom (OMET) juntament amb les associacions esportives escolars organitzen la 3a edició de la jornada lúdica i esportiva divendres als pavellons 1, 2 i 3 de la Rambla del Celler de nou del matí fins les dues de la tarda. La responsable de l’OMET, Ester Garcia, explica que l’objectiu és que els alumnes dels instituts es relacionin i facin esport.

La Zona Esportiva Municipal de la Rambla del Celler acull divendres al matí una activitat en la que nens i nenes podran practicar diferents esports com el rugbi, el shootball, el tambourinelli, el bàsquet, el hip-hop, el korfball, el tennis taula i els bastoners. La participació prevista per divendres és d’uns 400 alumnes dels instituts santcugatencs Angeleta Ferrer i Sensat, Pla i Farreras, Leonardo da Vinci i Arnau Cadell. La responsable de l’OMET d’aquesta activitat, Ester Garcia, explica que l’objectiu és promocionar la pràctica esportiva entre els alumnes.

Declaracions

Ester Garcia

L’objectiu és fer una activitat amb la que els alumnes es relacionin i facin esport.

Aquestes jornades organitzades per l’OMET i les associacions escolars tindran lloc divendresals pavellons 1, 2 i 3 de la Zona Esportiva Municipal de la Rambla del Celler de nou del matí a dues de la tarda.