El centre d’optometria Cugat Visió, que neix del Centre Òptics del carrer de Xerric, ha inaugurat un espai especialitzat en avaluació i tractament de problemàtiques visuals, centrades en els problemes d’aprenentatge i la reeducació visual. Les instal·lacions, situades a la rambla del Celler 133, compten amb un ampli espai on es duen a terme teràpies que inclouen el treball psicomotriu dels pacients. El centre és l’únic dedicat a teràpia visual a la ciutat.
Cugat Visió neix després de 14 anys de treball en teràpia visual i serveis optomètrics al Centre Òptics d’Òptica i Optometria, encara ubicat al carrer de Xerric. Enguany, el centre inaugura un espai més ampli, on hi ubicaran diversos tipus de teràpies, relacionades amb la dificultat d’aprenentatge i l’atenció, el baix rendiment escolar, la millora del processament visual i les dificultats per enfocar, entre d’altres. La gerent del Cugat Visió, Cristina Mayoral, ho explica.
Cristina Mayoral
El centre òptic porta més de 14 anys treballant en teràpia visual i és l’únic amb aquesta especialització a la ciutat. L’alcaldessa, Mercè Conesa, que ha estat present a la inauguració del nou espai, ha destacat que les noves instal·lacions consoliden l’empresa a la ciutat.
Mercè Conesa
A més, Conesa ha engrescat altres empreses a tirar endavant projectes emprenedors i innovadors per generar nous llocs de treball.

