L’organització de les cinc Milles de Valldoreix estima els últims detalls

-->
Enllaç copiat al clipboard
07/03/07 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Atletisme

La 4a edició de les 5 Milles femenines de Valldoreix se celebrarà el diumenge 18 de març i conservarà la distància del recorregut, però prepara un circuit més pla. Des de l’organització s’espera superar el centenar de participants de l’anterior edició.

Torna l’única milla femenina de Catalunya, la Milla de Valldoreix. Les participants hauran de córrer les mateixes 5 milles de l’any passat, però en un circuit més planer, amb menys dificultats. La prova consisteix a fer dues voltes a un recorregut de 2 milles i mitja. Valldoreix porta organitzant aquesta cursa 4 anys seguits i, de moment, no li han sortit competidors a Catalunya. Per tant, cada edició consolida encara més la Milla de Valldoreix com a referent de l’atletisme femení a l’àmbit català. La presidenta de l’EMD de Valldoreix, Montserrat Turu, creu que aquesta exclusivitat de la Milla de Valldoreix els ajudarà a créixer com a referent a Catalunya.

Declaracions

Montserrat Turu

Ser els únics de tot Catalunya que fem aquesta cursa ens ajudarà a consolidar-nos

Pel que fa a la participació, tot i que no és una de les principals preocupacions de l’organització, s’espera augmentar la de l’any passat. L’edició passada, la milla va aplegar un total de 100 participants.

Declaracions

Montserrat Turu

Esperem superar les 100 participants de l’any passat. Tot i que aquesta no és la nostra principal preocupació

La IV Milla de Valldoreix es disputa diumenge 18 de març a dos quarts d’11 del matí. El tret de sortida es donarà davant el Pavelló de Valldoreix. Les inscripcions ja estan obertes al web www.valldoreix.cat.