L’Orquestra Simfònica Sant Cugat presenta nou programa amb l’objectiu de consolidar-se a tot el territori

20160917_122904.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
17/09/16 a les 14:13h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

L’Orquestra Simfònica Sant Cugat (OSSC) enceta la programació de la temporada 2016-17 amb l’objectiu de consolidar la difusió de les seves produccions a tot el territori català. El programa, que s’ha presentat aquest dissabte al Teatre-Auditori , està format per un total de 16 concerts a la ciutat i a altres punts del país, amb música de diferents estils i amb la col·laboració de directors i solistes de prestigi, com Jordi Piccorelli i Albert Guinovart.

El director de l’orquestra, Josep Ferré, ha explicat a Cugat.cat el seu objectiu de cara la nova temporada.

Declaracions

Josep Ferré

Després de molts anys de treballar volem consolidar l’orquestra com una de les orquestres professionals de referència del país.

A la presentació ha assistit la tinenta d’alcalde de Presidència, Cultura i Promoció de la ciutat, Carmela Fortuny, que ha assegurat que des de l’Ajuntament es treballa perquè Sant Cugat sigui coneguda com una ciutat vinculada a la música clàssica. L’acte ha acabat amb un petit concert de la pianista japonesa Ayako Fujiki, que serà la primera de les solistes convidades de la temporada i interpretarà l’òpera 54 de Robert Schumann.