L’Orquestra Simfònica Sant Cugat ha sorprès el públic amb un espectacle poeticomusical i visual en el concert de celebració del seu vintè aniversari. El ‘Rèquiem alemany’ ha estat la peça central que ha pujat dalt l’escenari aquest divendres més d’un centenar d’intèrprets que han donat forma a una de les grans obres simfòniques corals. Un Teatre-Auditori ple de gom a gom ha reconegut la trajectòria de la formació musical que també ha estat acompanyada pel Cor Aulos, la Coral Càrmia, la soprano Marta Mathéu i el baríton Toni Marsol. Mira l’espectacle a Cugat tv
Després de la interpretació del ‘Rèquiem alemany’ de Johannes Brahms, que ha servit per recordar els músics que han passat al llarg d’aquests anys per l’Orquestra, la formació musical ha captivat el públic amb la peça final. Més d’un centenar de músics dalt l’escenari s’han convertit en una pantalla cinematogràfica on s’han projectat imatges enregistrades expressament per Manu Balaguer amb fotografia d’Agustí Torres. La peça escollida, ‘The Wasp’, ha convidat el públic a fer un viatge pels paisatges més sorprenents de la natura. El petit tast visual i musical també ha servit per cloure una festa que ha comptat amb reconeixements als patrocinadors i a l’alcalde, Lluís Recoder. El més destacat, però, ha estat la sorpresa final. Així ho han remarcat els assistents.
Públic
El director de l’Orquestra Simfònica Sant Cugat, Josep Ferré, ha explicat per què han escollit el ‘Rèquiem alemany’ de Johannes Brams per celebrar el seu vintè aniversari.
Josep Ferré
L’Orquestra clourà aquest any de celebracions amb un concert a la Sagrada Família el 17 de desembre amb l’obra ‘El pessebre’, de Pau Casals.

