El primer equip masculí de l’Oxigen Patí Hoquei Club Sant Cugat tanca el curs amb una victòria (6-5) contra el filial del Reus, en un partit ja sense transcendència a la classificació del grup Nord de l’OK Lliga Plata. Els santcugatencs acaben amb 23 punts, amb un balanç de sis victòries, cinc empats i onze derrotes, en una temporada “complicada” en què han arribat a patir pel descens. Al final, però, s’ha complert l’objectiu de mínims, la permanència a Plata i la salvació també del filial a la Nacional Catalana.
Balanç positiu
Per a l’entrenador, Andi Colaianni, el balanç és positiu, segons explica a Cugat Mèdia. El primer equip masculí es troba en un moment de “renovació generacional”, amb un nou projecte i jugadors molts joves que necessiten sumar experiències a l’elit per continuar creixent. En aquest sentit, el capità del conjunt vermell-i-negre, Lucas Vicen, reconeixia que els resultats no havien estat els que esperaven a l’inici, però valora que han sabut competir, malgrat tenir “errors d’immaduresa” pels quals se’ls han escapat molts punts.
Nou projecte jove
Colaianni, de fet, assegura que “mirant-ho amb perspectiva”, acaba content la temporada tenint en compte que molts jugadors de la base han anat pujant al primer equip per “familiaritzar-se amb la metodologia”. A més d’aconseguir la permanència a l’OK Lliga Plata i a la Nacional catalana per part del filial, el PHC Sant Cugat també ha aconseguit classificar l’equip júnior a la Copa Elit, mentre que el segon filial lluita, quan falten dues jornades pel final, per pujar a la Primera Catalana.
