L’Oxigen PHC Sant Cugat visita una de les pistes més complicades de l’Ok Lliga Iberdrola

Les santcugatenques, que són setenes, s'enfronten aquest dimarts al Manlleu després de perdre en la darrera jornada contra el Mataró

250301-patihoqueitelecable-a-cugat.jpg
Moment del quart gol de falta directa del Telecable / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard
12/05/25 a les 17:12h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei patins

Repte complicat aquest dimarts per a l’Oxigen Patí Hoquei Club Sant Cugat, que visita la pista del cinquè classificat, el Manlleu, en el duel avançat de la 23a jornada de l’Ok Lliga Iberdrola. Les santcugatenques són setenes i venen de perdre dissabte a casa contra el Mataró, trencant una ratxa de tres jornades consecutives puntuant. L’objectiu, refer-se d’aquesta última desfeta i recuperar sensacions de cara al tram final de temporada.

L’equip de Borja Ferrer encara opta a la sisena plaça, que ocupa el Cerdanyola amb set punts més que el conjunt santcugatenc. De fet, l’entrenador explica en declaracions a Cugat Mèdia que l’objectiu és acabar aquesta OK Lliga “el més amunt possible” per tenir la possibilitat de disputar competició europea el curs vinent. Una opció que, això sí, encara no és segura per als equips de la màxima categoria estatal que no juguin la Champions. El rival d’aquest dimarts, el Club Patí Manlleu, està consolidat a la cinquena plaça, però ja no té opcions de play-off, lluny dels quatre grans de l’hoquei patins estatal en categoria femenina: Telecable Gijón, Fraga, Vila-sana i Palau. En el precedent d’aquesta temporada, al desembre, les osonenques van guanyar a Sant Cugat per un ajustat 1 a 2. El duel es jugarà aquest dimarts a les nou del vespre al pavelló municipal de Manlleu.

Declaracions

Borja Ferrer

No cal descobrir res sobre les jugadores i sobre un equip que s’ha consolidat a la cinquena posició. Nosaltres ens hem de refer de la derrota contra el Mataró a casa amb l’objectiu de cara al tram final de temporada per acabar el més amunt possible, amb aquesta possible segona competició europea com a al·licient.