Luís Martín, nou tècnic del primer equip del Júnior femení

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
14/02/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei herba

Lluís Martín és des d’aquest dilluns el nou tècnic del primer equip femení del Júnior d’hoquei herba en substitució d’Andrés Barrientos. El director tècnic de la secció d’hoquei herba, Toni Forrellat, ha explicat a Ràdio Sant Cugat que la falta de sintonia entre tècnic i jugadores ha estat clau en aquesta decisió.

Avui a l’Esportiu hem conegut a fons el nou tècnic del primer equip femení del Júnior d’hoquei herba. Luís Martín es fa càrrec del conjunt després de la destitució d’Andrés Barrientos. Martín era fins al moment entrenador del juvenil masculí del Júnior i també del segon equip masculí del club santcugatenc. En el seu currículum destaca el fet de ser seleccionador sots 18 femení i segon entrenador del CD Terrassa femení a la divisió d’Honor. Un home de 36 anys que té un difícil repte per endavant. El primer partit serà el 3 de març davant la Reial Societat. La sintonia entre entrenador i jugadores és molt important en equips de tan nivell com el Júnior.

Declaracions

Lluís Martín

En un equip de tan nivell com aquest la bona sintionia entre jugadores i entrenador és molt important

El nou tècnic està molt satisfet després del primer entrenament amb les jugadores.

Declaracions

Lluís Martín

Les jugadores han respós al canvi amb molta responsabilitat i amb una actitud molt madura