Mal cap de setmana per a Oliver Campos a la Fórmula Master

-->
Enllaç copiat al clipboard
05/06/07 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Motor

El pilot santcugatenc de Fórmula Master Oliver Campos no ha tingut un bon cap de setmana al circuit francès de Pau. En la primera mànega ha estat onzè, i en la segona no ha pogut acabar en patir un accident del que ha sortit il·lès.

Els circuits urbans són, per definició, molt complicats i perillosos. Això és el que deuria pensar Oliver Campos al veure com, en la segona mànega del Gran Premi de França de Fórmula Master, patia un accident que el deixava sense poder puntuar. Sortosament, n’ha sortit il·lès. En la primera mànega però, Campos ha estat onzè. I tot això, després d’un cap de setmana molt complicat en el que el pilot santcugatenc no ha pogut ni prendre part en els entrenaments classificatoris per problemes mecànics. Així doncs el balanç que Campos fa d’aquesta prova al circuit de Pau no és gaire positiu.

Declaracions

Oliver Campos

Les sensacions són bones. Hem tingut problemes en aquesta cursa però encara en queden sis per disputar, i puc estar entre els cinc primers classificcats

Aquesta és la segona prova del Campionat Europeu de Fórmula Master, que va iniciar-se fa dues setmanes a València. Campos va obtenir allà un tercer i un quart lloc que, sumats als resultats d’aquest cap de setmana el situen a la setena posició de la classificació general amb onze punts. A més, és a tan sols un punt de les cinc primeres places, que és l’objectiu a assolir d’aquí a final de temporada.

Declaracions

Oliver Campos

Ha estat un cap de setmana difícil, on hem tingut diversos problemes. No he pogut entrenar ni en la pista ni en el cotxe. En la segona mànega he patit un xoc amb un pilot italià i no he pogut puntuar

La propera d’aquestes sis curses restants serà d’aquí a quinze dies al circuit txec de Brno.