March (Handbol Sant Cugat): ‘Teníem ansietat per guanyar i el triomf ens aportarà tranquil·litat’

gerardmarch_paumartinez.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
19/12/16 a les 15:23h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

Els jugadors de l’Handbol Sant Cugat Gerard March i Pau Martínez destaquen, en una entrevista al programa ‘Esport en Marxa’, que la victòria d’aquesta jornada davant l’OAR Gràcia aporta tranquil·litat a l’equip i reforça la confiança en el treball que s’està fent. March, autor del gol del triomf sobre la botzina d’aquest diumenge, assenyala que aquesta diana és la més important de la seva carrera esportiva.

Escolta-ho

Algunes de les frases més destacades de Gerard March i Pau Martínez de l’entrevista:

‘En alguns matxs, teníem ansietat per guanyar i això ens feia perdre partits’. ‘Estem molt contents amb la feina que fa el nostre entrenador. És un malalt de l’handbol’. ‘Som molt novells a Primera Nacional. Aquesta és la tercera temporada consecutiva del club i juguem contra conjunts que sumen molt anys en aquesta categoria ‘. ‘L’Handbol Sant Cugat ha canviat molt en els últims anys. S’ha fet una clara aposta pel planter’.