Maria Eulàlia Egea renuncia presidir la nova Federació d’Associacions de Comerciants

careto-egea.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
30/01/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Economia

La presidenta de ‘Sant Cugat Comerç’, Maria Eulàlia Egea, ha anunciat que no es presentarà com a candidata per presidir la nova Federació de comerciants que s’està gestant. Egea considera que la junta que presideix des de fa 6 anys ha complert una etapa i que ara cal que entri gent nova per impulsar la futura federació.

Tant Maria Eulàlia Egea com la seva junta consideren que, després de 6 anys de treball al capdavant de ‘Sant Cugat Comerç’, ha arribat el moment de tancar una etapa que ha estat molt fructífera per a l’associació. Segons assegura Egea, l’entitat passa per un dels seus millors moments i es troba en un procés d’expansió que cal que la nova Federació aprofiti.

La nova Federació, que encara no ha aprovat els seus estatuts, absorbirà les diferents associacions de comerciants de la ciutat. Per aquest motiu, Egea considera que el més viable i pràctic seria que els membres de la nova junta fossin els representants o presidents de cadascuna de les associacions de comerciants que hi ha a Sant Cugat i que formaran part de la nova entitat.

D’altra banda, Egea també ha assegurat que continuarà vinculada a la nova federació en tant que comerciant i ha afegit que, fins que la nova Junta no estigui aprovada, l’actual, i ella mateixa, seguiran al capdavant de ‘Sant Cugat Comerç’.