L’escriptora mirasolenca, Marta Pessarrodona, ha presentat aquest divendres al Cafè Auditori el seu últim llibre,'(Quasi) tots els contes’. Es tracta d’un recull de més de 200 pàgines on l’autora recupera contes ja publicats al llarg de la seva trajectòria professional, així com també n’inclou d’inèdits. La presentació ha comptat amb els professors de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) Jordi Julià i Pere Ballart.
Amb ‘Abel était l’ainé’, d’un poema de Victor Hugo, Marta Pessarrodona obre la seva nova obra: ‘(Quasi) tots els contes’. Es tracta d’un recull de contes molt variats on el lector pot viatjar de Londres a Zuric, de Berlín a Barcelona, fins arribar a la ciutat d’origen de la poetessa: Terrassa. L’autora ha destacat que els contes que apareixen estan construïts a partir de vivències pròpies i també a partir de les influències que com a lectora ha rebut de les obres de Guillermo Cabrera Infante i Jorge Luis Borges.
Marta Pessarrodona
L’escriptora mirasolenca, que va ser guardonada amb l’últim Premi Nacional de Literatura, ha dedicat aquesta nova publicació a les noves generacions de lectors i ha parlat del paper que juga el conte dins del mercat literari.
Marta Pessarrodona
El regidor de Cultura, Xavier Escura, ha encetat l’acte, que ha comptat amb el poeta i Doctor en Teoria de la Literatura i Literatura comparada, Jordi Julià i el Doctor en Filologia Hispànica Pere Ballart, que han acompanyat a l’autora a la presentació.

