Martí Casas estarà tres mesos allunyat dels terrenys de joc per la lesió al menisc

marti_casas_olimpyc_2015_jugant.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
25/02/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

El jugador de l’Olímpyc Floresta Martí Casas estarà tres mesos sense poder jugar amb el seu equip, fet que podria provocar que ja no jugués durant el que resta de temporada. El florestà es va sotmetre a una intervenció divendres passat pel trencament de menisc que va patir a finals de novembre en partit contra el Marfil Santa Coloma B.

El procés de recuperació fa que Casas pugui començar a fer carrera contínua en poc més d’un mes, però no podrà tornar als terrenys de joc fins d’aquí a tres mesos. Això serà a principis de maig, precisament quan acaba la temporada a la Segona Divisió B de futbol sala. Fins ara el jugador s’ha perdut vuit partits i se’n podria arribar a perdre 10 més. Ara bé, més enllà dels terminis marcats, les possibilitats de retorn de Casas les marcarà les seves pròpies sensacions, com assegura el jugador.

Declaracions

Martí Casas

Crec que en un mes màxim podria començar a córrer, però no sé fins a quin nivell competir. Cal tornar a agafar el ritme de competició.

L’Olímpyc Floresta perd olfacte golejador i un dels jugadors referents a la part ofensiva del seu equip.