Medi Ambient ha creat 15 colònies i ha esterilitzat 560 gats en aquest mandat

gat2.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
25/05/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Medi Ambient

L’àrea de Medi Ambient ha creat 15 colònies controlades i ha fet 560 esterilitzacions de gats per lluitar contra el creixement descontrolat d’aquest animal. D’aquesta manera, el tinent d’alcalde de Medi Ambient respon les 600 signatures entregades al consistori per demanar una millor gestió de l’increment incontrolat de felins.

Les accions dutes a terme a les colònies controlades consisteixen a marcar els animals per controlar el nombre de gats de cada colònia i la col·locació d’abeuradors i menjadores. La creació d’aquestes colònies i l’increment d’esterilitzacions han estat les accions destacades del mandat. Escoltem el tinent d’alcalde de Medi Ambient, Eduard Pomar.

Declaracions

Eduard Pomar

Hem creat colònies de gats contolades i hem fet més de 500 esterilitzacions de felins.

Pomar ha destacat que les accions que s’estan portant a terme són les reclamades per les associacions protectores d’animals de la ciutat. En aquest sentit, el tinent d’alcalde ha demanat també la col·laboració dels ciutadans si detecten colònies de gats incontrolades.