Més de 20 famílies afectades per la ventada usen el servei jurídic de l’Ajuntament

-->
Enllaç copiat al clipboard
12/02/09 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Medi Ambient

23 famílies de Valldoreix han fet ús aquest dimecres del servei d’assessorament jurídic per respondre els seus dubtes sobre com afrontar els danys de la ventada de finals de gener. Es tracta d’un servei de l’Ajuntament per orientar els valldoreixencs a tramitar les reclamacions a les companyies d’assegurances.

Moltes de les queixes de les famílies se centraven en Fecsa-Endesa. Segons els afectats, la companyia elèctrica no va oferir un bon servei i, a més, va permetre pujades de tensió que van espatllar electrodomèstics. Ho ha explicat l’advocada Elena López, membre del servei d’assessorament.

Declaracions

Juan José Dallarés

Busquem assessorament perquè hem tingut un problema amb un pi i volem saber si l’assegurança de la casa se n’ha de fer càrrec.

Un d’aquests casos ha estat el del veí Juan José Dallarés, que en dóna els detalls.

Declaracions

Elena López

La majoria són reclamacions a Endesa per una pujada de tensió i a les asseguradores que no volen fer-se càrrec dels danys ocasionats per la caiguda d’arbres.

L’assessorament jurídic tornarà aquest divendres al pavelló de Valldoreix, on atendrà dubtes d’afectats de dos quarts de cinc de la tarda a dos quarts de vuit del vespre. El mateix servei va ajudar 15 famílies de la Floresta aquest dimarts.