Més de 200 inscrits a la 3a edició del torneig d’escacs escolar del Dos Torres Sant Cugat

La competició es disputa aquest diumenge al matí al pavelló de la Guinardera

Imatge de la darrera edició / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
28/05/26 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Escacs

La 3a edició del torneig escolar d’escacs de Sant Cugat, organitzat pel Dos Torres Sant Cugat, arriba aquest diumenge al pavelló de la Guinaredra. La competició es divideix en la categoria Rei ( 1r a 3r de Primària), Reina (4t a 6è de Primària) i la Dos Torres (ESO, Batxillerat i pares). Els equips de Primària estan integrats entre 4 i 7 jugadors mentre que els d’ESO, Batxillerat i pares seran entre 3 i 5 integrants.