28/05/26 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Escacs
La 3a edició del torneig escolar d’escacs de Sant Cugat, organitzat pel Dos Torres Sant Cugat, arriba aquest diumenge al pavelló de la Guinaredra. La competició es divideix en la categoria Rei ( 1r a 3r de Primària), Reina (4t a 6è de Primària) i la Dos Torres (ESO, Batxillerat i pares). Els equips de Primària estan integrats entre 4 i 7 jugadors mentre que els d’ESO, Batxillerat i pares seran entre 3 i 5 integrants.
Tags:
