Més de 200 participants disputaran la 1a Cursa Solidària Ricoh aquest diumenge a dos quarts de deu del matí amb un recorregut de cinc o 10 quilòmetres i un traçat infantil de 500 metres. La recaptació anirà destinada a l’ONG Ajuda en Acció, que donarà 11 impresores 3D a centres de tot l’Estat espanyol amb risc d’exclusió social. Les inscripcions es tanquen aquest dimecres i s’han de formalitzar a Makersbyricoh.es amb un preu de 12 euros per a la popular i de tres per a l’infantil.
La cursa popular començarà a dos quarts de deu del matí amb sortida i arribada a la seu de Ricoh i la infantil serà a dos quarts d’onze. La directora de responsabilitat social corporativa de Ricoh, Laura Rodríguez, destaca el caràcter solidari de la cursa.
Laura Rodríguez
L’organització disposa d’un espai d’animació infantil per als més petits. A l’acte de presentació, també ha assistit la responsable d’aliances estratègiques de Catalunya d’Ajuda en Acció, Alícia Blasco, i el regidor d’Esports, Eloi Rovira.

