La 22a Trobada de Paellers i Paelleres de la Festa Major de la Floresta ha assolit enguany un rècord de participació. Més de 480 persones i una vintena de paelles de tota mena han omplert aquest dissabte les pistes poliesportives del districte santcugatenc, en l’activitat estrella de la Festa Major del districte.
Paelles de marisc, verdures i carn han protagonitzat aquest dissabte la 22a Trobada de Paellers i Paelleres a la Festa Major de la Floresta. Per primera vegada, la iniciativa ha superat les 400 persones i ha assolit un rècord històric amb 480 inscrits. El membre de la coordinadora El Senglar Cultural Pere Lecha ha destacat l’increment de participants respecte edicions anteriors i ha afirmat que es tracta d’una activitat consolidada al districte.
Pere Lecha
Els participants de l’activitat paellera han assegurat que aquesta és una oportunitat ‘molt bona’ per trobar-se amb els amics i fer germanor amb els veïns.
Participants
Sardanes, espectacles i música vestiran de festa i ritme la cloenda de la Festa Major de la Floresta aquest diumenge amb un seguit d’activitats per a grans i petits.

