Més de 50 treballs es presenten a la XIV Biennal Mostra d’Art Contemporani Català

logo-mostra-art.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/02/04 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Cultura

Una cinquentena d’artistes de tot Catalunya i el principat d’Andorra han presentat ja els seus originals per participar en la Catorzena Biennal Mostra d’Art Contemporani Català. Aquest dissabte, el jurat, format per representants de les arts plàstiques catalanes, es reunirà a Sant Cugat per seleccionar la trentena d’obres que formaran part d’aquesta exposició itinerant que impulsen conjuntament la Canals Galeria d’Art i l’Ajuntament.

Els organitzadors de la Catorzena Biennal Mostra d’Art Contemporani Català han decidit allargar el termini de presentació d’obres fins dijous, tot i que les bases establien que el termini acabava diumenge. De moment, s’han recollit unes més de 50 obres. Pel que fa a la presència santcugatenca en la XIV Biennal, Josep Canals encara no ha pogut determinar el nombre exacte d’obres presentades, però ha manifestat la seva esperança que algun creador de la ciutat resulti seleccionat donat l’alt nivell artístic de la ciutat:

La Biennal 2004, que recorrerà diferents ciutats de Catalunya i del Principat d’Andorra, és un dels actes culturals adherit al Fòrum de les Cultures 2004. Precisament, el tema de les propostes, segons estableixen les bases de la mostra, és ‘La cultura de la diversitat i el mestissatge’. La tinent d’alcalde de Serveis Personal, Àngels Solé, ho explica.

La catorzena Biennal Mostra d’Art Contemporani Català arrencarà el proper mes d’abril al Museu de Sant Cugat.