Més de 500 emprenedors s’han reunit aquest dijous a Sant Cugat a la 9a Jornada d’Emprenedoria, una cita anual amb la voluntat de crear un espai de trobada entre nous emprenedors i professionals relacionats amb la creació d’empreses. Enguany la trobada s’ha tornat a enfocar en la importància de les vendes, concretament en el neuromàrqueting i el ‘social selling’. Aquesta és la setena edició que se celebra a Sant Cugat que vol reivindicar la creació d’empreses com a principal element dinamitzador de l’activitat econòmica i de generació de riqueses i llocs de treball a la ciutat i al país.
Les vendes com un dels motors de l’empresa ha protagonitzat la jornada, una temàtica que ja s’ha tractat en edicions anteriors. El president de la Cambra de Comerç i Indústria i Serveis de Terrassa, Marià Galí, ha explicat el perquè.
Marià Galí
L’expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística, Alejandro Hernández, ha estat el ponent de la conferència principal, ‘Ven a la ment i no a la gent’. El també autor del llibre ‘Negociar es fácil, si sabe cómo’, l’obra de negociació més venuda d’un escriptor espanyol, ha donat aquests consells als emprenedors.
Alejandro Hernández
La iniciativa també ha posat sobre la taula els reptes en el creixement de les empreses i la importància dels influencers i els youtubers per a les marques. Els assistents a la jornada han explicat a Cugat.cat què n’esperen.
Assistents
La jornada forma part del BeBusiness, una plataforma per promocionar i fomentar l’emprenedoria. L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha destacat la importància d’aquest tipus d’actes a la ciutat.
Mercè Conesa
La programció del BeBusiness també ha inclòs la trobada empresarial Converses, una tertúlia col·loqui i sopar anual de Sant Cugat Empresarial, a l’Hotel Sant Cugat. Les activitats seguiran aquest divendres amb el Newco, una nova activitat que barreja l’Open House Studio tour i conferències que es durà a terme en diferents empreses de la ciutat.

