Més d’un centenar de santcugatencs acomiada el bar de la Unió amb un concurs de talents

-->
Enllaç copiat al clipboard
17/12/17 a les 18:51h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

Més d’un centenar de santcugatencs ha acomiadat aquest diumenge el bar de La Unió abans que tanqui per l’inici de les obres de reforma de l’edifici amb una festa organitzada per Dissidència Sònica. La jornada ha començat amb un vermut i amb punxadiscos, i a la tarda ha tingut lloc el concurs de talents ‘Not Talent’ amb actuacions molt diverses.

El membre del Sindicat de Música de Collserola Quimantú Segura ha explicat a Cugat.cat que la col·laboració amb els llogaters del bar va sorgir ‘de manera natural’ i per afinitat.

Declaracions

Quimantú Segura

A nivell antropològic, amb els amics venim bastant aquí i amb els anys coneixes tota la gent de La Unió i hi ha complicitat amb la família de la Yuan Pan, que porta el bar. Va venir de manera molt natural.

Dissidència Sònica organitza diversos festivals i activitats a la ciutat durant aquest mes, com el concert per a l’alliberament dels ‘presos polítics’ i en contra del 155 amb el CDR

i el festival Petits Canelons, entre d’altres. Quimantú Segura destaca que per acomiadar el bar de La Unió volien fer alguna cosa ‘diferent’, la qual cosa va derivar en un concurs de talents per obrir l’escenari a tothom.

Declaracions

Quimantú Segura

Que pugui participar-hi tothom, que vingui i que facin el que vulguin. Volíem que fos més proper, no tan artístic. Desdibuixar la frontera entre artista i públic, volíem tornar l’escenari a la gent.

Fins a les nou del vespre ha seguit la festa amb un punxadiscos.

Acord per abandonar el bar El consorci públic-privat de La Unió

i la llogatera i gestora del local, Yuan Pan, han signat un acord de suspensió del lloguer per deixar lliure l’establiment i desencallar

així el projecte de la nova seu de l’entitat. Amb la signatura, les obres podran començar l’última setmana de l’any, quan els llogaters del bar

abandonin les instal·lacions. A canvi, rebran una indemnització de 50.000 euros i podran complir el seu contracte, vigent fins al 2023, quan acabin les obres.