Miquel Iceta (PSC) demana a Sant Cugat ‘respecte pels qui pensen diferent’

El primer secretari socialista ha inaugurat oficialment la seu del PSC de Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard

Eva Garrido

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més

M'agrada escoltar i explicar històries que neixen de la proximitat.

Llegir-ne més
15/09/18 a les 16:59h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha inaugurat oficialment la seu del partit a Sant Cugat. Iceta, que ha visitat la ciutat aquest dissabte, ha defensat ‘que s’ha de treballar amb tothom per poder avançar’ i que ‘cal respectar les idees dels altres’. El primer secretari del PSC a Sant Cugat, Pere Soler, ha acompanyat Iceta en la inauguració en un acte que s’ha celebrat a la plaça de Quatre Cantons.

La inauguració ha coincidit amb el 40è aniversari del PSC a la ciutat. L’acte ha comptat amb la presència del diputat al Parlament de Catalunya Raúl Moreno; l’alcaldessa de Rubí, Ana Maria Martínez; i alguns dels portaveus dels partits polítics de Sant Cugat. Miquel Iceta s’ha adreçat al públic amb un discurs que apel·lava al diàleg i al consens. El primer secretari ha afirmat que només se sortirà ‘del problema’, referint-se al procés català, amb una ‘solució acordada’.

Declaracions

Miquel Iceta

No ens podem resignar amb una societat en dos blocs dividits que no es parlen, això que hem anomenat ‘el frontisme’. Nosaltres creiem que és un mal servei al país promou-re la divisió i no fer esforços de retrobament i per tant, nosaltres, estarem sempre tirant del carro del diàleg i intentar trobar aquell terreny comú que ens permeti avançar.

Pere Soler ha agraït la tasca i el suport que Iceta ha donat sempre al partit a Sant Cugat.

Declaracions

Pere Soler

Si hi ha una persona que tirat del carro és en Miquel. En Miquel, des del primer moment que vaig agafar les regnes del partit ens va ajudar, va dir ‘què necessiteu?’ per tirar endavant. I sempre que li hem demanat ha vingut. I sempre que li hem demanat altres fites ens ha ajudat.

Un passacarrers a càrrec de l’associació Caporales de la Fraternidad i un concert dels Vinylics han posat l’accent festiu a la trobada. La seu de l’agrupació està al carrer de Francesc Moragas número 1-3 i va obrir portes el maig de l’any passat.