Mor el valldoreixenc Jesús Cebrián, figura clau del ciclisme català

Cebrián va ser director esportiu de la Unió Ciclista Sant Cugat durant tres anys

220214-mort_jesus_cebrian_unio_ciclista_foto_cedida.jpg
Jesús Cebrián / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
14/02/22 a les 15:02h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

L’exdirector esportiu de la Unió Ciclista Sant Cugat Jesús Cebrián ha mort als 87 anys. Cebrián va ser un dels impulsors de l’entitat des del 1972 fins al 1975. Posteriorment va ser seleccionador infantil i amateur a la Federació Catalana de Ciclisme i vicepresident de l’ens federatiu. Cebrián també va rebre la Medalla d’Honor per part de la federació pels més de 25 anys de col·laboració amb la Volta Ciclista a Catalunya.

Cebrián també va ser director tècnic a diferents clubs com el Club Ciclista Cornellà, el Club Ciclista Rubí, el Restbarna, l’Hospitalet, el Kelme amateurs, la Penya Ciclista Orbera i el Club Ciclista Montcada (2004-2009).