El Sant Cugat Esport i Motor Munich han signat aquest dijous un acord de patrocini per a una temporada amb opció a prorrogar el vincle. El concessionari aportarà una quantitat econòmica al club que no s’ha volgut especificar i l’entitat lluirà la marca de l’empresa a les samarretes de tota la branca femenina i de les edats entre infantil i juvenil a la branca masculina. L’acord s’ha fet oficial a l’ajuntament.
El president del Sant Cugat Esport, Llorenç Santasusagna, ha remarcat la importància del vincle per poder dur a terme activitats del centenari i per reforçar els projectes socials del club. El patrocini serà per a una temporada i, un cop conclogui el curs, totes dues parts es reserven el dret a valorar-ne el rendiment i a allargar-lo. Santasusagna recorda les dificultats dels clubs per tirar endavant activitats.
Llorenç Santasusagna
El gerent de Motor Munich, Josep Maria Alarí, ha incidit en el caràcter de proximitat del concessionari, fet que queda reforçat amb la signatura d’acords com el del Sant Cugat Esport. Alarí ha destacat el potencial d’una relació que beneficia les dues parts.
Josep Maria Alarí
L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha presidit l’acte per fer oficial el vincle de patrocini, en què també hi ha assistit el regidor d’Esports, Eloi Rovira.

