L’EMD de Valldoreix ha imposat una sanció urbanística de 18.391 euros a dos particulars per haver executat unes obres sense llicència a l’avinguda de Mas Fuster. La junta de veïns ho ha ratificat per unanimitat aquest dijous.
L’expedient municipal detalla que la infracció fa referència a la construcció de dues estructures metàl·liques d’uns 4×3 i 10×3 metres respectivament, ubicades pràcticament adossades al límit de la parcel·la amb el vial públic. Els serveis tècnics consideren que les obres excedien en més d’un 30% l’ocupació permesa pel planejament urbanístic vigent, fet que la normativa urbanística catalana tipifica com a infracció molt greu.
L’expedient assenyala que les construccions es van executar sense la corresponent llicència urbanística i que els responsables de les obres ja haurien venut posteriorment la finca. El procediment havia quedat suspès temporalment arran de la interposició d’un contenciós administratiu.
