29/05/26 a les 13:19h
|
1 minut de lectura
Secció:
Política
L’Ajuntament de Sant Cugat ha imposat una multa de 3.001 euros per una infracció greu de la normativa sobre la tinença de gossos potencialment perillosos. La sanció és per a una persona que passejava el seu gos, qualificat com potencialment perillós, sense lligar, a la plaça de l’Onze de Setembre. Els fets van tenir lloc el setembre de 2025 i han quedat recollits en un expedient que ha passat pel ple municipal d’aquest divendres.
La persona sancionada va pagar la multa en temps i forma que li permetés una reducció de l’import del 20%; això està previst per als casos de pagament voluntari i renúncia a presentar recursos. És per això que l’expedient també recull que se li han de retornar 600,20 euros.
Tags:
