Jesús Flores ha atribuït les deficiències a un problema 'puntual' de manca de personal, provocat per un concurs de trasllat que ha provocat nombroses baixes a la plantilla santcugatenca. Segons ha explicat l'alcalde, el director de Correus a Catalunya ha confirmat que aquests problemes ja s'han solucionat.
Lluís Recoder
Em va explicar que en aquest moment l'anomalia ja estava resolta i que els problemes dels quals es queixaven els veïns i l'Ajuntament no es tornaran a produir.
El responsable territorial de Correus, a més, ha demanat a Recoder la seva col·laboració per mantenir-lo alerta dels problemes en el servei que puguin sorgir en el futur. En aquest sentit, l'alcalde ha dit que l'Ajuntament es compromet, com ha fet sempre, a col·laborar en tot allò que estigui a les seves mans per fer que el servei postal al municipi funcioni correctament.
Lluís Recoder
Com a Ajuntament, continuarem insistint en que tenen l'obligació de prestar un servei en condicions, com hem fet sempre. I si no ens responen a Correus de Catalunya, ens dirigirem a Madrid com ja hem fet anteriorment.
Recoder ha volgut deixar clar, també, que el servei postal no és una competència municipal, tot i que l'equip de govern es compromet a vetllar perquè la seva qualitat sigui la màxima en tot moment.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.