Narcís Clavell diu que ERC es va 'equivocar' en donar suport a la campanya per integrar Sant Cugat dins la zona 1

El vocal de l'EMD i vicepresident d'ERC creu que la proposta és demagògica i inconsistent

Municipal

Publicat el 1/abr/05 per Miquel Herrada

El vicepresident de la secció local d'ERC i vocal a l'EMD, Narcís Clavell, s'ha desmarcat de la posició del grup municipal republicà i ha criticat la decisió de demanar que les estacions de Sant Cugat s'integrin dins la primera corona del transport metropolità. En la votació d'una moció a la Junta de Veïns de Valldoreix, Clavell ha afirmat que ERC es va 'equivocar' en donar suport a la campanya de CiU i ha afegit que la proposta és demagògica i inconsistent.

CiU ha presentat a la Junta de Veïns de Valldoreix, com ja va fer en l'últim ple municipal, una moció demanant la inclusió de les estacions dels FGC de Sant Cugat a la 'zona 1' de Transports. La proposta ha estat rebutjada amb els vots en contra de tots els membres del govern de l'EMD, inclòs el vocal republicà Narcís Clavell, que s'ha desmarcat de la posició dels representants del seu partit a l'Ajuntament.

Clavell ha afirmat públicament que ERC es va equivocar quan, al ple municipal, va donar suport a la campanya de CiU, que ha qualificat de demagògica i inconsistent. L'escoltem.

Narcís Clavell

Votaré en contra de la moció, perquè crec que els meus companys d'ERC a Sant Cugat es van equivocar. La proposta és inconsistent, ERC hi hauria d'haver votat en contra perquè no té cap explicació.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El vicepresident d'ERC a Sant Cugat i vocal de Medi Ambient a l'EMD ha recriminat a la federació nacionalista que presentin aquesta proposta quan ja han deixat de governar a la Generalitat i ha advertit que pot tenir efectes contraproduents, per exemple per als estudiants de la UAB, que haurien de pagar un bitllet de dues zones per anar a estudiar.

De la seva banda, CiU i PP han defensat la moció, argumentant que implicaria fer un pas endavant en el procés d'integració tarifària que va començar l'any 2001 al si de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM).