Medi Ambient obrirà una oficina que s'encarregarà de posar en marxa el Pla d'Acció de l'Agenda 21

L'Oficina 21 servirà també de punt d'informació per als ciutadans que vulguin fer consultes sobre les diferents accions d'aquest projecte

Municipal

Publicat el 15/feb/06 per Albert Farre

L'Agenda 21 Local comptarà, en breu, amb una oficina que, sota el nom d'Oficina 21, s'encarregarà de tirar endavant el Pla d'Acció d'aquest projecte. Aquest espai, que encara no té una ubicació definida, servirà també com a punt d'informació per atendre les consultes dels ciutadans sobre aquest tema.

En els propers mesos, l'Àrea de Medi Ambient promourà l'obertura de l'Oficina 21, que servirà per desenvolupar tècnicament el Pla d'Acció de l'Agenda 21, un projecte que recull 126 accions per contribuir a fer de Sant Cugat un municipi més sostenible. Així ho ha anunciat el tinent d'alcalde de Medi Ambient Eduard Pomar.

Eduard Pomar

Aquest any, molt properament, es posarà en marxa l'Oficina 21. Tot i que ja està encarregat, no volem obrir-ho al públic fins que no estigui feta l'estructura

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Segons Pomar, aquesta oficina desenvoluparà una doble tasca. D'una banda tindrà unes funcions tècniques, per tirar endavant les diferents accions previstes en el Pla d'Acció de l'Agenda 21, seguint sempre les prioritats que hagi marcat prèviament la Comissió de Seguiment. D'altra banda serà un centre d'informació perquè tots els santcugatencs s'hi puguin adreçar per consultar qualsevol tema relacionat amb l'Agenda 21.

Eduard Pomar

L'Oficina 21 posarà en marxa el Pla d'Acció de l'Agenda 21. Farà que el Pla tiri endavant. A més, serà un punt d'informació perquè el ciutadà es pugui adreçar per consultar qualsevol tema relacionat amb l'Agenda 21

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Tot i que es preveu que l'Oficina s'obri en els propers mesos, de moment es desconeix quina serà la seva ubicació.