El telèfon 010 d'atenció ciutadana rep una mitjana de 700 trucades diàries


  • Comparteix:

El servei telefònic d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament, el 010, està atenent un promig de 700 trucades diàries. L'Oficina d'atenció està incorporant diferents serveis perquè, en un futur pròxim, es puguin realitzar a través d'Internet.

Des de la seva creació, ara fa 8 anys, el servei 010 s'ha anat consolidant i molts ciutadans ja l'utilitzen com a font d'informació sobre la ciutat. La responsable de l'oficina d'atenció ciutadana, Gemma Foj, considera que el servei està totalment consolidat.

Gemma Foj

La mitjana diària de trucades és d'unes 700 i ara estem mirant quantes no es poden atendre


La majoria de consultes que rep el 010 són d'adreces o números de telèfon d'entitats i establiments comercials. Els usuaris també l'utilitzen per reclamacions, queixes i suggeriments sobre els serveis municipals o la conservació de la ciutat. Segons la responsable del servei, encara hi ha molts usuaris que NO saben que el 010 permet fer moltes gestions i tràmits municipals, sense haver-se de desplaçar:

Gemma Foj

A travès del 010 es poden fer coses com demanar documents referents al padró municipal o pagar alguns impostos


A través del servei telefònic també es poden fer els pagaments dels impostos municipals i actualitzar dades del padró. L'Ajuntament està treballant perquè, de forma gradual, tots aquests serveis es puguin fer també a través d'Internet.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.