Gemma Foj
La mitjana diària de trucades és d'unes 700 i ara estem mirant quantes no es poden atendre
La majoria de consultes que rep el 010 són d'adreces o números de telèfon d'entitats i establiments comercials. Els usuaris també l'utilitzen per reclamacions, queixes i suggeriments sobre els serveis municipals o la conservació de la ciutat. Segons la responsable del servei, encara hi ha molts usuaris que NO saben que el 010 permet fer moltes gestions i tràmits municipals, sense haver-se de desplaçar:
Gemma Foj
A travès del 010 es poden fer coses com demanar documents referents al padró municipal o pagar alguns impostos
A través del servei telefònic també es poden fer els pagaments dels impostos municipals i actualitzar dades del padró. L'Ajuntament està treballant perquè, de forma gradual, tots aquests serveis es puguin fer també a través d'Internet.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.