Segons la tinent d'alcalde de Serveis Socials, Mercè Conesa, l'atenció domiciliària fa un salt endavant i s'arriba a gent que fins ara en quedava fora de l'àmbit d'actuació.
Mercè Conesa
Són persones que pel seu perfil no entarien mai en el servei d'atenció domicilària municipal perquè tenen una renda molt alta
D'altra banda, es posa en marxa un telèfon 24 hores a disposició dels avis per resoldre dubtes, donar informació, i que, a més, estarà permanentment connectat amb els serveis d'emergències dels hospitals i ambulàncies. Conesa ha volgut subratllar, però, que es tracta d'una eina orientativa i de suport a la gent gran:
Mercè Conesa
És un telèfon de suport que serveix per solucionar dubtes però no per fer diagnòstics
L'Ajuntament també amplia el nombre de tele-alarmes i 58 avis tindran ara una línia directa amb una centraleta només prement un botó.
Aquests nous serveis van orientats al 24 % de la gent gran, que segons un estudi encarregat per l'equip de govern té un nivell de dependència elevat i necessiten ajuda per realitzar moltes de les seves activitats diàries. L'objectiu és endarrerir el seu ingrés en una residència.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.