De moment, i amb les primeres xifres a la mà, la regidora de Comunicació i Promoció de la Ciutat, Marta Subirà, fa una valoració positiva de la rebuda que ha tingut el servei i recorda que anirà creixent en sintonia amb la demanda.
Marta Subirà
fem una valoració força positiva, perquè tampoc hem fet molta publicitat d'aquest servei sinó que volem que vagi creixent paulatinament segons la demanda dels propis ciutadans"
Les dades facilitades des de l'oficina posen de manifest que la majorai de consultes es fan durant els caps de setmana, o bé per telèfon o bé presencialment. Pel que fa als temes, el Monestir i el Museu han estat els principals protagonistes, però segons Subirà també s'han fet demandes d'informació més concreta que caldrà anar incorporant.
Marta Subirà
"potser perquè és la novetat o s'ha fet més propaganda, s'han fet moltes consultes sobre el museu i el Monestir. Però també hi ha gent que ha demanat informació sobre la ruta dels monjos o altres temes que són d'interés i que poc a poc haurem d'anar incorporant com a informació i com a productes"
A banda d'aquestes qüestions, algunes de les principals consultes s'han centrat en la ruta del modernisme, itineraris per conèixer la ciutat i Collserola o també sobre temes de ciutat com equipaments i serveis municipals. En el cas dels estrangers però, les demandes també han anat dirigides a d'altres ciutats veïns com Barcelona, Girona o Montserrat.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.