Músics locals aprenen a promocionar-se amb un taller de màrqueting

-->
Enllaç copiat al clipboard
22/11/15 a les 14:03h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

Una desena de músics locals ha après a donar-se a conèixer a través d’un taller gratuït de màrqueting. La sessió, impartida aquest dissabte al Casal TorreBlanca, ha dotat els alumnes d’eines per professionalitzar la seva feina.

Aprendre a fer i presentar un bon currículum, utilitzar una tipografia adequada, fer fotos dels concerts, triar un nom de grup que sigui coherent amb l’estil i saber dissenyar una pàgina web són alguns dels conceptes que han après músics santcugatencs per professionalitzar la seva feina. El taller ha estat impartit per l’experta en màrqueting musical i exprogramadora de l’Auditori de Barcelona Nona Arola. Segons Arola, és imprescindible que un músic aprengui a promocionar-se.

Declaracions

Nona Arola

Els músics estan molt centrats en la seva professió i es fixen molt poc en projectar-se i vendre’s. Tractem de donar-los eines perquè es puguin obrir camí a la vida professional.

Una desena de músics ha deixat els instruments per tornar a les aules amb un taller que, diuen, és una formació que mai han tingut i sempre han necessitat.

Declaracions

Músics

Una de les dificultats que tinc és el màrqueting i la comunicació. / Teníem ganes d’especialitzar-nos per saber amb quins ulls et miren, però també sobre fiscalitat i xarxes socials.

És la primera vegada que s’imparteix aquest taller gratuït a Sant Cugat, organitzat per La Pua-Oficina Musical. Tindrà una segona sessió dissabte vinent.