El centre de negocis i serveis Trade Center de Sant Cugat funciona ja al cent per cent a la seva ubicació de l’avinguda de les Corts Catalanes. Amb una superfície total de 15.000 metres quadrats, aquest edifici acull diferents serveis que van des del lloguer de sales fins a un centre de serveis professionals. El mateix edifici acull també el centre assistencial Clinice que a partir del gener oferirà serveis com ginecologia, diagnòstic precoç del càncer de mama o diagnòstic prenatal.
Coincidint amb la posada en marxa del centre assistencial Clinice, s’ha fet l’acte d’inauguració oficial del Trade Center Sant Cugat, que ja fa mesos que funciona. Es tracta d’un espai multinegocis que ofereix diferents serveis que van des del lloguer d’oficines per a petits empresaris fins a un centre d’assessorament professional i un centre de serveis generals, entre d’altres. En nom de l’equip directiu, Manel Torres ha volgut agrair la col·laboració de totes aquelles persones que han fet possible un projecte que, en un inici semblava difícil de tirar endavant i que avui aspria a ser dels més grans de Catalunya.
Just al costat d’aquest centre de negocis, s’hi pot trobar des d’ara també el nou centre assistencial Clinice, un espai destinat a millorar la qualitat de vida de les persones a través de la medicina preventiva i les darreres tecnologies en diagnòstic precoç. Així ho ha explicat el seu director mèdic, el doctor Jordi Xercavins.
A partir del 7 de gener, aquest centre oferirà servei ginecologia, pediatria, diagnòstic precoç de càncer de mama o tècniques de reproducció assistida, entre d’altres. Tots aquests serveis han estat valorats molt positivament per l’alcalde, Lluís Recoder, que ha remarcat el gran futur econìomic que té la nostra ciutat i tot el conjunt de l’eix de la B-30, un eix que, segons ha dit, cal potenciar.
Recordem que el Trade Center de Sant Cugat i el centre assistencial Clinice estan ubicats a l’avinguda de les Corts Catalanes.

