Sant Cugat ja disposa de l’Smart Meeting, un catàleg en format paper i elèctronic per impulsar el turisme de reunions i congressos entre el món empresarial. Per aconseguir aquest objectiu, l’eina recull informació bàsica de la ciutat i dels sectors econòmic, cultural, hoteler, comercial i d’oci de Sant Cugat.
Segons dades del 2014, 32.000 executius van dormir a Sant Cugat aquell any i, durant el primer semestre de l’any passat, unes 22.000 persones van pernoctar a la ciutat per acudir a reunions a les empreses de la ciutat. En aquest sentit, la tinenta d’alcalde de Cultura, Coneixement i Promoció de la Ciutat, Carmela Fortuny, ha subratllat que la ciutat necessitava un instrument per atreure reunions i trobades empresarials.
Carmela Fortuny
El catàleg és fruit de la col·laboració entre l’Ajuntament i el sector privat. Una de les entitats que s’ha implicat en la gestació de la guia és Sant Cugat Empresarial. El seu president, Joan Franquesa, ha destacat la importància de posar en valor els punts forts de la ciutat davant l’empresariat.
Joan Franquesa
El catàleg també té edicions en anglès
i en espanyol. La presentació de l’Smart Meeting ha tingut lloc aquest divendres al Cafè Auditori amb presència de representants del teixit empresarial, cultural i comercial de Sant Cugat.

