El regidor d’Esports, Xavier Tizón, ha visitat aquest divendres els atletes holandesos que es preparen pels Jocs Olímpics de Londres a les instal·lacions de la Guinardera. Els esportistes competiran en les modalitats de decatló, relleu femení i relleu masculí entre el vuit i el deu d’agost.
La Guinardera és des d’aquest dilluns l’escenari d’entrenament de nou atletes holandesos que competiran als Jocs Olímpics de Londres. El regidor d’Esports, Xavier Tizón, afirma que les pistes es van construir pensant en la gent de Sant Cugat però, alhora, en els possibles projectes internacionals que poguessin sorgir.
Xavier Tizón
Un dels atletes que s’entrenen a les instal·lacions de la Guinardera és Eelco Sintnicolaas, que es va fer amb la plata al Campionat Europeu d’Atletisme de Barcelona 2010 en la modalitat de decatló i és un dels favorits per guanyar una medalla a Londres. El membre del conjunt de relleu masculí Churandy Martina, es prepara sol amb el seu entrenador als Estats Units a diferència dels seus companys que s’entrenaran a La Guinardera fins el quatre d’agost.

