La 7a edició de la Marxa Cicloturista Transcollserola és tot un èxit de convocatòria. Uns 300 ciclistes entre la cursa llarga i curta participen un any més en aquesta marxa organitzada per la Unió Ciclista Sant Cugat. L’entitat es mostra satisfeta per l’organització de l’acte i destaca la rapidesa dels ciclistes.
La sortida ha tingut lloc a les vuit del matí des dels Jardins del Monestir. Uns 300 ciclistes entre les dues curses que han recorregut un traçat amb començament i finalització a Sant Cugat que ha passat per Barcelona, Terrassa i Rubí. En la cursa curta, el guanyador ha estat Benigno Rivera del Ciclos Trujillo, que ha completat els 98 quilòmetres en 2 hores, 48 minuts i 57 segons. En la cursa llarga, de 149 quilòmetres, Daniel González de Cicles Cariñera s’ha proclamat vencedor en un temps de 4 hores, 12 minuts i 4 segons. La cursa s’ha caracteritzat també per la baixa participació femenina. Encara que el president de la Unió Ciclista Sant Cugat, Rafa Robledo, ha destacat la rapidesa amb la que s’ha rodat a la cursa.
Rafa Robledo
Un èxit de la 7a Transcollserola Cicloturista. La propera cita amb el ciclisme, el 13 de juny en la 3a BTT Transcollserola.

