Nou jugadors de la UESC de tennis taula, al torneig de Torroella de Montgrí

-->
Enllaç copiat al clipboard
17/08/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Tennis taula

La UESC de tennis taula estarà ampliament representada al campionat de Torroella de Montgrí que es disputa aquest cap de setmana. Fins a nou palistes de l’entitat santcugatenca prendran part a la 26ena edició del torneig gironí.

Els jugadors de la UESC que participen al campionat de Torroella de Montgrí són: Josep Anton i Xavi Panareda del primer equip i Fran Castillo, David Azcón, Michael Marx i Enric Manzano del segon. La resta de jugadors de la UESC que participaran al torneig són Ernest Galindo, Boris Sotillos i Isaac Llopis, tots ells membres del tercer equip. Per l’integrant del primer equip de la UESC, Josep Antón, el seu objectiu passa per igualar o millorar el resultat aconseguit l’any passat.

Declaracions

Josep Anton

L’any passat vem arribar a semifinals i un bon resultat per a nosaltres seria aquest. Tot depen del quadre que et toqui.

El torneig es disputa dissabte al Pavelló Municipal d’Esports de la població gironina.