Novetats en el mercat del vehicle: irrupció de noves marques, augment de la hibridació i baixada de preu de l’elèctric

Joan Blancafort, secretari general de Fecavem, analitza les tendències en el sector i les xifres de venda de vehicles de 2023 al 'Connectats'

210503-cotxes-circulacio-transit-zbe-baixes-emissions-a-cugat.jpg
Imatges de cotxes circulant pel centre de Sant Cugat / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
14/01/24 a les 09:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

El sector dels venedors de vehicles motor ha tancat un 2023 millor de l’esperat però sense superar encara les xifres precovid. L’any passat els vehicles venuts han suposat un augment del 16,7%. El mercat dels vehicles elèctrics ha crescut un 47% respecte de l’any passat i els híbrids tenen cada vegada més acceptació entre els compradors. Però com evolucionarà aquest mercat en un termini de cinc o 10 anys? Li hem preguntat al portaveu i secretari general de la Federació Catalana de Venedors de Vehicles Motor (Fecavem), Joan Blancafort, que ha analitzat aquestes xifres al ‘Connectats’.

Escolta-ho