Obertes les inscipcions per a la Mitja Marató de Sant Cugat del 20 de novembre

La Fira del Corredor i una cursa per a infants són les novetats d'aquesta edició

220510-mitjamarato_foto_mitjamarato.jpg
Mitja Marató de Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
10/05/22 a les 10:47h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

Ja estan obertes les inscripcions a la 36a edició de la Mitja Marató de Sant Cugat que es disputarà el 20 de novembre. Una cursa per a infants i la Fira del Corredor, el 19 de novembre, són algunes de les novetats d’una cursa que organitza el Club Muntanyenc Sant Cugat, l’Ajuntament i l’empresa RPM Sports. La Mitja Marató, de gairebé 22 quilòmetres, retorna als carrers de Sant Cugat després de tres anys d’absència per la pandèmia. Houssame Eddin i Elena Loyo són els vigents campions de la darrera edició, el 2019, i que va ser Campionat d’Espanya.

INSCRIU-TE AQUÍ