Obre al públic l’hotel ‘Qgat Vallès’ a la Via Augusta de Sant Cugat

-->
Enllaç copiat al clipboard
07/12/05 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Economia

L’hotel de quatre estrelles ‘QGAT Vallès’ ha obert ja les seves portes a la Via Augusta de la nostra ciutat. L’establiment disposa d’un total de 22 suites tipus apartament i el proper mes de febrer està previst que s’obri la masia annexa a l’hotel, concebuda per a la celebració de reunions d’empresa i celebracions.

Sant Cugat compta amb un nou hotel de quatre estrelles. Es tracta del ‘QGAT Vallès’, ubicat a la Via Augusta, just al costat del Sant Cugat Centre Comercial, i que ofereix des del passat 24 de novembre un total de 22 suites. Les habitacions són de tipus apartament i permeten donar resposta a un sector de la demanda que necessita disposar d’un apartament, amb cuina completa inclosa, només durant uns mesos. Ho explica la directora de ‘QGAT Vallès’, Norma Galofré.

A més d’aquests apartaments, el proper mes de febrer està previst que s’obri la masia que disposa de mil metres quadrats i oferirà deu sales diferents per celebrar tot tipus de reunions d’empresa o familiars. Tant la masia com l’hotel destaquen pel fet d’aportar les darreres tecnologies, com la fibra òptica o la tecnologia wi-fi, que a més s’ofereix gratuïtament.

Aquest projecte va començar fa dos anys amb la idea de fer un restaurant, passant posteriorment al projecte de fer un hotel de quatre estrelles, i afegint-se després la idea del centre de convencions.