Golejada de l’Olimpyc Floresta en el debut del nou entrenador

Els florestats han guanyat (11-1) l'Escola Pia Sabadell i se situen en cinquena posició

-->
Enllaç copiat al clipboard
11/04/26 a les 21:29h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

L’Olimpyc Floresta ha guanyat de manera aclaparadora (11-1) l’Escola Pia Sabadell CE en la jornada 24 de la tercera divisió nacional de futbol sala, disputada aquest dissabte a Can Llobet. Els locals han estrenat nou entrenador després que Jose Antonio Rodríguez hagi marxat de l’equip per motius personals. El nou tècnic, Ivan Rivera, que era el segon de Rodríguez, ha celebrat la seva primera victòria al capdavant dels florestans i ha elogiat els jugadors: “L’actitud de l’equip ha sigut molt bona, i hem tingut més encert en les ocasions, una cosa que ens ha faltat en altres partits”. Amb aquest resultat, l’Olimpyc puja fins a la cinquena posició; el cap de setmana que ve visitaran el camp del Futsal 54 Mataró, setè a la taula.

Una davantera efectiva més una defensa ferma

El conjunt local ha començat el primer període de manera elèctrica. Al quart d’hora de partit ja han aconseguit un avantatge al marcador de 4 a 0. I amb una defensa rocosa i un porter excels, han marxat al vestidor amb un 5 a 0 favorable.

A la segona s’ha repetit el guió. Els visitants han intentat reaccionar, però els florestans no han fet cap pas enrere i han continuat dominant el partit. Al cap de cinc minuts, l’Olimpyc ja signava la vuitena diana. A la mitja hora de joc, l’Escola Pia Sabadell ha marcat el gol de l’honor, obra d’Alex Martí. I en un final tens, amb una vermella per als visitants, els locals han marcat tres més per arrodonir el partit i, d’aquesta manera, acabar 11 a 1.

La llauna de la golejada de l’Olimpyc l’ha obert Victor Pascual, que ha marcat per partida doble, igual que Xavier Monrabal, Pau Ruiz i Jan Galinsoga. També han marcat David Levy, Oleguer Vilella i Alex Sala.

Escolta-ho

Ivan Rivera

Entrenador de l’Olimpyc Floresta