Olimpyc Lubesa – Rubí; derbi comarcal a Can Llobet

-->
Enllaç copiat al clipboard
24/02/06 a les 00:00h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Futbol Sala

L’Olimpyc Lubesa rep aquest dissabte al Rubí en el derbi comarcal de la jornada al grup-6 de la Nacional A. Els florestans, que li porten dos punts d’avantatge als rubinencs a la classificació, volen aconseguir la victòria per situar-se a la mitja taula i distanciar-se de la zona de descens. S’espera un matx emocionant i vibrant, ja que tradicionalment els Olimpyc – Rubí solen ser derbis molt intensos.

Aquest serà un derbi estrany per tots dos equips. Tant l’Olimpyc Lubesa com el Rubí arriben a aquest matx en unes condicions una mica negatives. Pels florestans perquè l’equip està en quadre, ja que hi ha quatre baixes segures; Rubén Bosch, José González, Rafa López i Dani Martí. Pels rubinencs perquè aquesta setmana han canviat d’entrenador i l’atmòsfera que es respira, diuen des de Rubí, es dolenta. Tot i això s’espera que el derbi entre Olimpyc i Rubí sigui com els dels darrers anys; intens, emocionant, vibrant i molt igualat. L’entrenador local, Jose Luis Sánchez, creu que el partit tindrà tots aquests condicionants, però que el seu equip està en quadre.

El Rubí està a la classificació en el lloc dotzè, un més avall que l’Olimpyc, que se situa onzè i amb dos punts més que els vermell-i-blancs. El conjunt florestà, que tindrà quatre baixes, sobretot dos d’importants; Rubén Bosch, el pivot, i José González, un home amb molta experiència, haurà de tenir la possessió de pilota i està encertat en defensa per poder controlar el matx i a un Rubí que destaca pels seus contracops. L’Olimpyc voldrà acabar amb aquella dita que diu “entrenador nou victòria segura”. Jose Luis Sànchez explica com li hauria d’anar el matx a l’Olimpyc pels seus interessos.

El derbi entre l’Olimpyc i el Rubí serà dissabte a partir de dos quarts de vuit de la tarda al pavelló de Can Llobet.