OMIC, gairebé 40 anys al servei del consumidor local

Maria Moreno, responsable de l'OMIC de Sant Cugat explica al 'Faves comptades' el funcionament d'aquest servei a la ciutat

241115-atencio-ciutadana-omic-a-ajuntament-sant-cugat.jpg
L'OMIC està situada a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament / Foto: Ajuntament de Sant Cugat
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
18/11/24 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei que presten els ajuntaments de forma gratuïta als ciutadans. A Sant Cugat, l’OMIC es va crear fa gaire 40 anys, el 1986. El famós cas de l’oli de colza del 1981 va donar lloc a la creació d’aquestes oficines per donar resposta i orientar els afectats d’aquesta intoxicació. Entre les seves funcions les OMIC ofereixen informació, ajuda i orientació al consumidor, tramiten les reclamacions, fomenten l’educació dels consumidors i també actuen de mediadors, si s’escau. Maria Moreno, responsable de l’OMIC de Sant Cugat, relata al magazín ‘Faves comptades’ els casos que arriben a l’oficina i com els atenen.

Escolta-ho

Maria Moreno, responsable de l’OMIC de Sant Cugat / Cugat Mèdia

Pots escoltar el magazín ‘Faves comptades’ de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe