Ordenances fiscals, habitatge i el servei de biblioteques, al ple de setembre

El ple estrena canvi de dia i hora, amb l'audiència pública a les 13 h

Un moment del ple de juliol / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
26/09/25 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

El ple municipal de Sant Cugat estrena aquest divendres nou dia i horari. Després dels canvis aprovats en el ple de juliol, la sessió es trasllada dels dilluns a divendres i començarà a les 9 h en comptes de les 14 h. El ple de setembre té com a punts centrals la revisió de les ordenances fiscals del 2026, la modificació urbanística per impulsar habitatge protegit a Puig de Rimila i el traspàs del servei de biblioteques a l’Ajuntament. El ple es pot seguir en directe al web de Cugat Mèdia.

El govern portarà a aprovació inicial les ordenances fiscals del 2026, amb canvis a l’IBI, la taxa de residus i els mercats municipals. També es debatran les modificacions urbanístiques a Puig de Rimila, que han de permetre avançar en la construcció d’habitatge protegit en aquest sector de la ciutat. L’àmbit cultural tindrà pes amb l’establiment del servei municipal de biblioteques, que deixa de dependre de l’Organisme Autònom Centre Cultural, i amb l’aprovació de les obres d’emergència per reparar les filtracions a la Biblioteca Gabriel Ferrater.

Entre altres punts de gestió, el ple inclou l’aprovació del Compte General de 2024, un crèdit de 2,5 milions per a inversions de Promusa i l’increment del pressupost per hores extra del personal municipal. També es debatran diverses mocions dels grups municipals.

Pots consultar aquí l’ordre del dia del ple de setembre.