El president de la secció d’atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat, Oswaldo Romero, afirma que l’entitat ha estat informada de l’ampliació del projecte de les pistes d’atletisme de la Guinardera per part de la regidoria d’Esports. Romero contradiu així el director tècnic de l’entitat, Manel González, que havia negat tenir aquesta informació. Romero creu que s’han malinterpretat les paraules de González i afegeix que a finals de mes tindran una reunió amb el regidor d’Esports, Xavier Amador, per conèixer el projecte tècnic definitiu.
El president de la secció d’atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat, Oswaldo Romero, ha sortit al pas de les declaracions fetes pel director tècnic del club, Manel González, on lamentava la poca informació i participació de l’entitat en el projecte de les pistes d’atletisme de la Guinardera. Romero ha volgut aclarir tot aquest tema afirmant que el Club Muntanyenc està informat del projecte i que es reuniran ben aviat amb la regidoria d’Esports per conèixer tots els detalls de la nova instal·lació.
Oswaldo Romero
Romero creu que les declaracions de González a Cugat.cat s’han malinterpretat. Romero justifica González d’aquesta manera.
Oswaldo Romero
A finals d’aquest mes se celebrarà la reunió entre la secció d’atletisme del Club Muntanyenc Sant Cugat i la regidoria d’Esports per conèixer tots els detalls tècnics de la nova instal·lació.

