L’Olimpyc Floresta guanya en l’últim minut de partit al Formentera per 5 gols 4. El florestà Pablo Arnaiz marca el gol decisiu del matx en un enfrontament marcat per la igualtat, l’emoció i la gran lluita de tots dos conjunts. Aquesta victòria li dóna ales a un Olimpyc que necessitava els tres punts urgentmemt.
A l’Olimpyc Floresta se li va atravessar a la segona part un Formentera que, després d’observar com havia acabat el primer temps, ningú s’imaginava que li posaria les coses tan difícils als florestans. Guanyant per 2 gols a 0 el conjunt blanc-i-blau es va relaxar i, com en jornades anteriors, es va veure superat per un rival que, amb més agresivitat i bon joc, va poder capgirar el marcador 2 a 3. Però a diferència d’altres enfrontaments l’Olimpyc va tenir més encert de cara a porteria, més actitud, més ocasions i menys errades defensives. Per ampliar la informació sobre aquest partit, escoltem l’entrevista del nostre company David Rodríguez al jugador santcugatenc Martí Àngel al programa “Esport En Marxa” de Ràdio Sant Cugat.
Amb aquesta victòria l’Olimpyc agafa oxigen per encarar les properes jornades i mirar amb més optimisme la classificació. La setmana vinent l’Olimpyc viatja a la pista del líder, el Vilassar de Mar.

