Pablos (CMSC): ‘Esperem que la Mitja Marató arribi als 1.500 participants’

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
26/09/11 a les 14:04h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

L’organitzador de la 28a edició de la Mitja Marató de Sant Cugat, Domingo Pablos, ha explicat en una entrevista a Cugat.cat que esperen arribar als 1.500 participants, tot i que creu que l’objectiu és complicat pel retard en l’obertura de les inscripcions. Pablos també ha fet una crida a la ciutadania perquè col·labori com a voluntaris de la cursa.

La cursa atlètica referent a Sant Cugat es disputarà aquest diumenge a partir de les deu del matí amb sortida des de la plaça dels Quatre Cantons i arribada a la plaça de la Vila. El ritme d’inscripcions està al voltant de les 800, però s’espera que aquesta xifra s’incrementi durant els quatre dies que falten per tancar el termini. L’objectiu de l’organització de la Mitja Marató de Sant Cugat és, segons Domingo Pablos, arribar als 1.500 participants.

Declaracions

Domingo Pablos

L’objectiu és arribar als 1.500 participants, però ho veig complicat.

Pablos també ha fet una crida als santcugatencs per arribar als 60 voluntaris perquè la cursa tingui un bon nivell organitzatiu. El circuit serà el mateix de les últimes cinc edicions i la prova és puntuable per la ‘challenge’ de mitges maratons de la Diputació de Barcelona.