Partit a caixa o faixa per la permanència del Patí Hoquei Sant Cugat davant l’Alpicat

Els santcugatencs, avantpenúltims, reben aquest dissabte (19.45 h) els lleidatans, cuers de l'Ok Lliga Plata

Plantilla del primer equip del Patí Hoquei
Plantilla del primer equip del Patí Hoquei / Foto: Cedida
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
30/04/26 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

El primer equip masculí de l’Oxígen Patí Hoquei Club Sant Cugat juga un partit vital per la permanència davant l’Alpicat aquest dissabte (19.45 h) al Pav 2 de la Rambla del Celler corresponent a l’antepenúltima jornada de l’Ok Lliga Plata Nord. Els santcugatencs, antepenúltim, tenen tres punts més que els lleidatans que són cuers del grup. Un triomf vermell-i-negre asseguraria pràcticament la permanència dels d’Andy Colaianni. En el partit de la primera volta, els santcugatencs van caure derrotats (3-2) a pista lleidatana.

Mala dinàmica

Els vermells-i-negres encadenen vuit jornades sense guanyar amb un balanç de 3 empats i 5 derrotes, tres punts sumats de 24 possibles. La necessitat del Patí Hoquei passa per guanyar i tancar la permanència a la categoria. El capità de l’equip, Lucas Vicen, destaca que és una final que cal guanyar.

Escolta-ho

Lucas Vicen