Pau Víctor marxa del Barça i fitxa pel Braga

El santcugatenc ha signat un contracte fins al 2030 amb el conjunt portuguès

Pau Víctor, en una imatge promocional pel fitxatge pel Braga / Foto: Sporting Clube Braga
-->
Enllaç copiat al clipboard
26/07/25 a les 11:22h
 |  1 minut de lectura
Secció: Esports

Acord entre el Futbol Club Barcelona i l’Sporting Clube de Braga pel traspàs del santcugatenc Pau Víctor. El club portugués l’ha fitxat per 12 milions d’euros (més 3 en variables) amb un contracte que durarà fins al 2030; la clàusula de recessió és de 50 milions.

Pau Víctor va iniciar-se a les categories formatives del Junior fins a cadet on va marxar al Sabadell. D’allà va fitxar pel Girona, pel juvenil, i després amb el filial i primer equip. Una cessió al Sabadell de Primera Federació, amb una gran temporada, li va servir per fitxar pel Barça completant una gran temporada amb el filial sent el màxim golejador de la categoria.

Durant la temporada 2024-2025 al primer equip del Barça, ha jugat 29 partits (21 de Lliga, sis de Champions i dos de Copa del Rei), on ha marcat dos gols al campionat de Lliga.

Ara engega una nova etapa a la lliga portuguesa amb el dorsal 18 al Braga. El conjunt va tancar la temporada passada en quarta posició i el curs vinent aspira a superar la fase prèvia de la Champions League.